טראמפ מייחל להקמת הממשלה; החוק לפיזור הכנסת עבר

    איתי גדסי No Comments on טראמפ מייחל להקמת הממשלה; החוק לפיזור הכנסת עבר

    הכנסת אישרה את החוק 'לפיזור הכנסת' ברוב של 65 חברי כנסת | נשיא ארה"ב כותב כי הוא מקווה שממשלת נתניהו תקום בקרוב | לראשונה מאז פרוץ המשבר ראש הממשלה וח"כ אביגדור ליברמן נפגשים ראשונה. דיווחים כי הפגישה הסתיימה ללא הסכמות | ב-20:00 ראש הממשלה ימסור הצהרה מיוחדת

    נתניהו וליברמן צילום: חיים צח, לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע אישור החוק 'לפיזור הכנסת' בדקות אלו במליאה, ‏הכנסת אישרה את החוק לפיזור הכנסת ה -21 בקריאה טרומית – 65 בעד 43 נגד. המפלגות הערביות נמנעו. על פי גורמים פוליטיים הפגישה הסתיימה ללא הסכמות. ההערכה היא שנתניהו יודיע שהולכים לבחירות חוזרות. גורם פוליטי בכיר אמר כי "זה עוד לא נגמר אבל הסיכוי הקטן שהיה הולך ופוחת" כך בכאן.

    מדובר בפגישה ראשונה ביניהם מאז החל המשבר כביכול סביב חוק הגיוס. ליברמן הצהיר כי הוא רואה בקואליציה עם החרדים ממשלת מדינת הלכה, לאחר שלא יכל להיתלות בחוק הגיוס. ליברמן אמר גפני בריאיון לא רוצה את נתניהו כראש ממשלה.

    בתוך כך, בצעד מפתיע, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב לפני זמן קצר כי הוא מצפה שתקום ממשלת נתניהו בכדי לעשות דברים גדולים למען ישראל: "מקווה שדברים יסתדרו עם הקואליציה בישראל ואני ונתניהו נוכל להמשיך את הברית בנינו".

    ראש הממשלה נתניהו ימסור הצהרה בשעה 20:00 בכנסת. בעניין המשבר המאיים לקחת את ישראל שוב לבחירות.



    0 תגובות